Hrana i zdravlje

Koliko biste minuta dnevno trebali hodati da biste izgubili na težini?

“Pravilna ishrana će vam pomoći pri smanjenju masnih naslaga na stomaku, dok će vam hodanje pomoći u spriječavanju njihovog ponovnog nakupljanja”, rekao je Steven Daniels, sertifikovani trener.

Steven preporučuje sat vremena šetnje svaki dan ili dvije šetnje po 30 minuta, ako je to nešto što više odgovara vašem dnevnom rasporedu.

Koliko brzo ćete vidjeti rezultate, zavisi o brojnim faktorima, uključujući intenzitet i brzinu kojom hodate.

“Žena od 65 kilograma brzim bi tempom hodanja, od tri do četiri kilometra na sat, za 60 minuta mogla sagorjeti otprilike od 250 do 300 kalorija. Bržim tempom, od sedam kilometara na sat, za 60 minuta mogla bi sagorjeti i oko 350 kalorija”, rekao je dr. Daniels i objasnio da je pola kilograma masti jednako 3.500 kalorija.

“To znači da su potrebna dvije sedmice svakodnevnog intenzivnog hodanja kako bi se počelo gubiti na težini”, dodao je.

Da biste maksimalno povećali rezultate hodanjem, dr. Daniels savjetuje dodavanje treninga snage svojoj rutini.

“To će povećati ukupni gubitak masnoće, što zauzvrat može uticati i na masnoće na vašem stomaku”, zaključio je.

 

Index

Related posts

Druženje preduslov za zdravlje i sreću

V.R.

Brokoli – moćno oružje u borbi protiv šizofrenije?

V.R.

Lipa snižava pritisak i čisti krvne sudove Lipa snižava pritisak i čisti krvne sudove

V.R.

Ostavite komentar